Syahmi Barton Kene Saman Dengan Coach?

Sunday, November 7

GERSANG. Itu lah kata-kata yang hanya mampu diucap kan oleh coach pasukan Al-Badar, Encik Kacang. Encik Kacang yang popular dikalangan manager-manager FUMAS Premier League dengan kebolehannya menggigit kacang dan juga melatih player-player youth yang berkebolehan seperti Jack Wilshere, dikatakan akan membuat saman malu terhadap Syahmi Barton kerana menjadi badboy tidak hadir ke training dan gagal untuk muncul pada game day. "Hampa. dia mempunyai future yang bagus. prospect dan prodigy Al-Badar untuk menjadi defender terbaik dunia. Dia mempunyai ciri-ciri istimewa dengan skill specialnya buat-buat tidor lalu membuat serangan guerilla terhadap serangan pihak lawan (pihak lawan lalu terkejut dan akan mengout kan bola sebab cuak) memang tidak dapat ditandingi mana-mana defender," jelas Encik Kacang.


Bobby Ma'mari juga menjelaskan apa yang berlaku ,"dia berjihad menyiapkan assignment pada waktu malam dan tidor lambat, sebab itu dia gagal untuk menghadiri team training dan match. kita tak boleh nak saman dia begitu saja. kena fikir dulu".

Saman malu yang berbentuk wang ganti rugi kemaluan sebanyak 2 juta pound itu dikatakan akan diikuti dengan memban player tersebut selama satu suku season. Walaubagaimanapun, Encik Kacang hanya akan mengignore perkara tersebut jika hanya dan hanya jika Syahmi Barton membuat open apology terhadap public.

Pasukan Al-Badar hari ini tewas pada kedua-dua perlawanan dengan Progoal yang merupakan relegation-zone team dan Leaver team(Leaver team ade import George Best of manchester united), dikatakan kekurangan pemain pertahanan dan midfielder pancit sebab tak sempat warm up dan takde substitute.

Syahmi Barton, 19, merupakan pemain pertahanan Al-badar yang dibeli dari newcastle sebanyak 15 juta pound pada tahun 2009

-Malaysiakini

5 comments:

  1. Syafiq Azhari said...:

    "Kelab penyokong Syahmi Barton membantah keras tindakan pengurus Al-Badar dan menuntut supaya beliau meletak jawatan." (sumber: MyMac Daily )

  1. amiir said...:

    noob gile al-badaR

  1. fa2din said...:

    jika hanya dan hanya jika (if and only if)

  1. Abu Abdullah said...:

    Pro goal second kot sekarang!!

Post a Comment